[linux-baslangic] kernel derleme + Re: rh8 kurulumu

From: utkuz@netscape.net
Date: Sun 15 Dec 2002 - 12:30:08 EET

selam,
1
rh8.0 in kurulum problemi autoboot.bat dosyasiyla cozulmustur. tesekkur ederim.

2
ekran kartim 64mb gf2 agp. bu agp destegini nasil acabilirim linuxun. mesela xwindow a gectigim zaman en fazla 800x600 cozunurluk gozukuyor. 1024x768 secenegi kapali duruyor.

3
kernel konf. lin. kurduktan hemen sonra mi yapilmalidir?

4
ve tam olarak ne ise yariyor? bildigim kadariyla kurulu paketlerin kullanilabilir hale getirilmesini sagliyor dogru mu biliyorum?

5
scanner kullanimi ve ekran karti bu sekilde mi saglanir?

ilginize tesekkurler,

Semen Calabar...