[linux-baslangic] Re: linuxta media type (fwd)

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 30 Aug 2002 - 20:09:11 EEST

Hocam ethtool diye bir komut olmasi lazim sanirim
#ethtool -s ethX duplex half
komutuyla half duplex mode geçilebiliyor.
speed parametresiylede 10/100/1000 mbit ayarlama yapilabiliyor
#ethtool -s ethX speed 10/100/1000
seklinde.
sistemde ethtool yoksa sitesi http://sourceforge.net/projects/gkernel/
Saygilar.