[linux-baslangic] linuxta media type (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 30 Aug 2002 - 19:26:11 EEST

From: "Samet Beyribey" <raz0r@celiknet.com>
To: <linux@linux.org.tr>
Subject: linuxda media type
Date: Fri, 30 Aug 2002 19:31:33 +0300

merhaba,

3com marka 905c compatible (Tornado) model bir ethernet kartim var.

CN8800TPC model bir HUB sayesinde 3 makina nete baglaniyor(2 linux 1 win2k)
ve media type olarak sadece10 Mbps Half Duplex destekliyor

Sorun su,
realtek 8139 kullaninca acilista kendisi media type i half duplex yapiyor
boylece nete giriyor..
Ancak obur makinamdaki 3comda media type i ayarla(ya)madigim icin nete
baglanamiyor. Ayni makinanin windows partitionundan ise media typei half
duplex 10 mbps yaparak nete girebiliyorum

Acaba nasil ayarlanir media type
mii-tool --force=10baseT-HD denedim genede cozum olmadi :(

Tesekkurler,
Samet