[linux-baslangic] Re: FAT32_ve_ext2_Partisyonları...

From: Emre BALCI (emrebalci@yahoo.com)
Date: Thu 29 Aug 2002 - 09:04:20 EEST

win98 ulasmak için onun kurulu oldugu disk bolumunu
mount etmen lazım bunu grafik ekrandan webminle veya
komut satırından mount -t vfat /dev/hda0(1.diskin ilk
bolmum oldgunu varsayıyorum) /mnt/windows(mount
edeceğin klasor farklı bir yerde olabilir fakat
mutlaka daha once mkdir ile yaratılmış olması lazım )