[linux-baslangic] Re: birkac soru

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 26 Aug 2002 - 18:34:37 EEST

Emre BALCI wrote:
> Onur bey verdiğiniz yardımlardan dolayı tesekurler
> peki bu patch leri ister security isterse baska bir
> konuda olsun bana otomatik olarak notify edecek bir
> program varmı peki ?

  Program konusunda bir bilgim yok ama size izlenen iki yolu soyleyeyim.

  1- Ufak bir script yazarak programlarin "changelog" larini takip edip
sisteminizi otomatik olarak guncelleyebilirsiniz. Yeni bir linux
kullanicisi iseniz henuz bunu uygulamayin derim.

  2- Kullandiginiz dagitimin cok buyuk ihtimalle bir announce/changelog
mail listesi vardir. Boyle bir listeye uye oldugunuzda guncellemelerden
mail araciligi ile haberdar olabilirsiniz.

   Saygilar,
   Onur Kucuk