[linux-baslangic] Re: İlk Sorular

From: M.Gökmen GÖKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 09:52:07 EEST

 Merhaba,

 Öncelikle Linux' un gerçekten harika bir geliştirme ortamı olduğunu bilmeniz gerekir. Windows üzerinde
 kullandığınız bir çok programla dilinin Linux üzerindekilerle yanyana bile konulmayacağını bilmeniz
 gerekir. Eğer visual ortamda birşeyler yapmak istiyorsanız GTK uygulamalrı öğrenmenizde fayda var. Eğer
 iyi bir de C ve C++ bilgisine sahipseniz, bir sql dili öğrendikten sonra yapamayacağınız şey yok gibidir.

 Linux üzerinde Windows programları calistirma konusunda ise :
 www.frontsite.com.tr/muratkoc/gokmen/winex.html
 adresinden faydalanabilirsin.

 Linux sürümlerini LKD'den elde edebilirsin.

 Kolay gelsin...
M. Gökmen GÖKSEL mail:gokmen.goksel@frontsite.com.tr
Web Application Developer

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92
                                          fax: +90 212 356 68 96