[linux-baslangic] Re: Shell scripts

From: ENDER YUKSEL (yuksele@itu.edu.tr)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 11:53:09 EEST

Merhaba,

Aciklamalariniz icin cok tesekkurler. Oncelikle "time ps"in yonlendirilmesi o
kadar kolay degil. Buldugum cozum "/usr/bin/time -o cikti ps" seklinde. PHP
icin ise, su an scriptim calisiyor ama her satirdan sonra
Permission denied basiliyor. Bunun nedenini bulamadim. Ama yinede her
islemi yapiyor. CGI'a gelince, dosyayi direk cgi-bine koyarak ve izinleri
vererek calistiramadim. Uzantisini cgi yaptim, header ekledim ama sadece
bos sayfa geliyor. Calistigim sistem RH7.3, webserver apache, shell bash.