[linux-baslangic] Re: Shell scripts

From: ENDER YUKSEL (yuksele@itu.edu.tr)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 09:11:42 EEST

Merhabalar,

Cevaplariniz icin tesekkurler, sanirim soruma biraz daha aciklik getirsem
iyi olacak. Bourne Shell'de yazdigim bir scriptim var. Bu scriptin bir web
sayfasindan mesela bir linke tiklandiginda calismasini istiyorum. PHP'nin
shell_exec komutunu denedim calismadi, full path ile denedim, header
ekledim ama olmadi. CGI ile 3 yil once ugrasmistim ama bu isi CGI ile
nasil yaparim hicbir fikrim yok. Bu arada bir sorum daha olacak "time ps"
komutunun outputunu bir dosyaya nasil redirect ederim. Ilginize
tesekkurler.

Ender Yuksel