[linux-baslangic] İlt:Ynt:[linux-baslangic] İlk Sorular

From: Hacer Alçı (haceralci@mynet.com)
Date: Mon 19 Aug 2002 - 12:35:02 EEST

----- Özgün İleti -----
Kimden : "Hacer Alçı"
Kime : linux-baslangic@linux.org.tr
Cc :
Gönderme tarihi : Mon, 19 Aug 2002 12:32:19 +0300
Konu : Ynt:[linux-baslangic] İlk Sorular

ÜCRETSİZ E-MAIL ALDINIZ MI?
Türkçe ilk Portal http://www.mynet.com

-- HTML Attachment decoded to text by Ecartis --
-- File: BodyPart

Selamlar, Linuxun bir cok surumu var. En bilindikleri
yazayim:RadHat,SuSe,Gelecek,Corel,Mandrake, Bunlari cd satan yerlerde
bulabilirsin(Korsan cdcilerde 1.500.000 TL ye alabilirsin :) ). Ayrica
www.linux.org.tr[1] nin ve www.gelecek.com.tr[2] nin cd satislari var.
Lisansparasi filan odemene gerek yok. Programlama dili olarak zaten uzerinde
c derleyicileri var,Borland firmasinin gelistirmis oldugu Kylix(delphi) var.
Ayrica vbasic benzeri bir programinda gelistirildigini duymustum. bunun
disinda Java,Php,Pyhton,perl de programliyabilirsin. Linux icin cokbir
sistemgereksiniminede ihtiyacin yok. Kolay gelsin... >Merhaba ben Ekrem
Altıntaş Erciyes Üniversitesi Bilgisayar Müh.
>3.sınıftayım.Linuxun tanıtımı hakkında böyle bir mektuplaşma grubu
>kurduğunuz için gerçekten memnun oldum.
>Ben öncelikle Linux'un kaç çeşit sürümü var bunları öğrenmek istiyorum.Bu
>yazılımları nerden bulabilirim ve bunlar için ücret ödemem gerekir mi? Bu
>yazılımları kurabilmek için bilgisayarın sahip olması gereken gereksinimler

>nelerdir? Linuxta hangi dilleri kullanabiliriz yani mesala windows
>arayüzünde kullana bildiğimiz delphi, c, visual basic gibi programları
>kullanabilirmiyiz, linuxa bu programları yükleyabilirmiyiz?

Nereye taşınırsanız taşının, e-mail adresiniz değişmesin! Mymail POP3[3]
Türkçe ilk Portal http://www.mynet.com[4]

--- Links ---
   1 http://www.linux.org.tr
   2 http://www.gelecek.com.tr