[linux-baslangic] Re: selam

From: M.Gökmen GÖKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 18:37:38 EEST

 Eğer yeni bir kullanici isen yani tam olarak "0" isen SuSE şiddetli bir şekilde öneririm.
 Şu anda windows kullandığını varsayarak alıştığın o denetim masasını aynı rahatlıkta sadece SuSE'de
 bulabilirsin. www.linux.org.tr, ve google'ı kullanarak bir çok bilgiyede ulaşabilirsin ..

 // türkçe olmasa da iyi bir kaynak tır : http://www.linuxdocs.org/
 Birçok linux programını da : www.freshmeat.net adresinden temin edebilirsin ..
 Aramıza Hoşgeldin .. :)