[linux-baslangic] selam

From: hakan celık (h2ofinall@hotmail.com)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 17:17:29 EEST

selam ben daha yeni linux kullanmaya ba_layacag1m hangi sürümü önerirsiniz
bende internetten indirdigim mandrake 8.2 ve 9.0 beta ver
ve yak1nda 1nd1receg1m suse var olacak mandrakeler var ev 1c1n duymustum ve
bana l1nux hakk1nda nerden TURKCE kaynak bulabilecegimi belirtirmisiniz
eylulde linux kullan1c1l1g1na terfi ediyorum

te_ekkürler

                                    selman çelik

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: