[linux-baslangic] Re: Yazici Paylasimi

From: fatih.ozavci@frontsite.com.tr
Date: Thu 08 Aug 2002 - 18:11:52 EEST

Merhabalar,

Maalesef, samba-client paketi gerekiyor.. samba hem istemci , hemde sunucu
yazilimidir ve bu tur islemler icin mutlak istemcisi yuklu olmalidir.
Sunucu ise sizin soylediginiz gibi yazici, disk gibi paylasimlarin
verilmesi icin gerekmektedir. Suse 8.0'da varsayilan olarak samba-client
yuklu geliyordu, eger siz elle cikarmadiysaniz... Bu durumda Yast2'yi
acarak yazici ayarlari bolumunden kolayca yazicinizi tanitabilirsiniz,
bulundugu paylasimi da //server/paylasim olarak yazabilirsiniz...

Iyi calismalar..

Fatih Ozavci
Security Analyst
Frontsite Bilgi Teknolojisi A.S.