[linux-baslangic] Re: Yazici Paylasimi

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 14:34:27 EEST

Sanirim bunun için samba gerekmiyor. Yapacagin tek sey linuxta kde veya
gnome de yazici ayarlarina girip local yazici tanitimi ve ag üzerinden
yazici diyerek ip sini ve modelini belirtip kullanmandir. Tipki windows ta
oldugu gibi. Samba olayi ise Linuxe bagli bir yazicinin windowslar
tarafindan kullanilmasi içindir sana su an için gerekli oldugunu sanmiyorum.
Yani samba linux ten yazici paylasimi yapmak içindir.