[linux-baslangic] Re: yard?m...!

From: bahtiyar (bahtiyar@mak.net)
Date: Wed 07 Aug 2002 - 17:21:11 EEST

    Önerileriniz için tes,ekkür ederim.Bahsettig(iniz gibi samba
program?n? cd den ekleyerek pc min ag( koms,ular? içerisinde görünmesini
sag(lad?m.Yani Dig(er (3adet windows kullan?ml? pc var) windows
kullan?ml? pc lerde benim pc'm görülmekte.Benim çözemedig(im problem
benim pc min dig(er pcleri bir ag( içinde görebileceg(im bir programa
ihtiyac?m var.Samba program? ile nekadar ug(ras,t?m isede bir sonuca
varamad?m.