[linux-baslangic] Re: KDE de türkçe karakter

From: Selcuk Bozdag (bozdagselcuk@yahoo.com)
Date: Mon 05 Aug 2002 - 21:41:02 EEST

Selamlar,

Bu mesaji rahat okuyabilmen icin TR karakterler
kullanmadan atiyorum o nedenle kusuruma bakmayin :)

Mandrakede TR karakter sorunu olan bir arkadasim icin
bu sorunu cozen bir script bulmustuk.
www.linux.org.tr'de yer alan bir haberi degerlendirdik
ve
ftp://ftp.linux.org.tr/pub/Turkce/turk-3.1.tar.bz2
adli bir paketle gelen script'i calistirdik ve
gercekten ise yaradi. Bu script KDE 2.2.x icin TR
karakter sorununu halledebiliyor. Belki senin de isine
yarar.