[linux-baslangic] Re: İlk_Başlarken

From: Selcuk Bozdag (bozdagselcuk@yahoo.com)
Date: Mon 05 Aug 2002 - 21:27:20 EEST

Selamlar,

Bu konuda ben de istatisksel bir görüş belirterek
seçiminde yardımcı olmak istedim.

www.linux.org.tr de yapılan ve 429 kişinin katıldığı
bir anket sonucunda oy kullananların %24.71'i(108kişi)
Mandrake, %20.75'i(89)SuSE ve %19.11'i(82) RedHat
kullanıyormuş. Bununla birlikte
%18.88'i(81kişi)Gelecek Linux kullanıyor.

Benim eğer bir önerim olacaksa şunu tavsiye ederim(en
azından ben öyle yapmıştım): ne amaçla linux
kullanacağına karar verip, her sürümün resmi web
sitesinden sürümle gelen paketleri incelemek ve derin
farklılıkları araştırmak gerekli. Tabi çok profesyonel
olmadığımdan bazı şeyleri kavrayamamıştım ama benim
için en uygun dağıtımın SuSE olduğunu anladıktan sonra
çok mutlu bir kullanıcı oldum :)