[kylix] Re: kylix3 pro da turkce klavye sorunu

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Fri 08 Aug 2003 - 10:39:03 EEST

    pardon ali vardar a cevap vermistim ben.=20
    bendeki calisma su sekilde ben locale olarak en_US kullanmaktayim (pek
    turkce terimlere alisik olmadigim icin) . Sorun aynen sizin
    bahsetdiginiz gibi {} <> gibi karakterler neden ise SuSE 8.2, Redhat 9 ,
    Slackware 9 gibi XFree 4.3.0 kullanan sistemlerde calismiyor. Aslinda
    ingilizce klavyelerde calisiyor galiba cunku borlandin news grubunda bu
    sorunu bildiren bir alman klavye kullannan birde portekiz klavye
    kullanan olmus onlarda da SuSE 7.3 de sorun yokmus. Neyse alman
    arkadaslardan biri Xfree nin klavyesinde oynama yaparak cozum bulmus ve
    patch yayinlamis ama Turkce klavyeye uymadi dogal olarak. Ben su xmodmap
    ve bir zamanlar internetden indiridgim xmodmap.trq ile sorunu kismen
    cozuyorum (Turkce karakterlerden feragat ederek) .=20

    Kolay gelsin

    Murat Gezer