[kylix] Re: kylix3 pro da turkce klavye sorunu

---------

From: Ali ÇAYLI (alicayli@ksu.edu.tr)
Date: Fri 08 Aug 2003 - 10:21:16 EEST

    Herkese Selam..

    30 gunluk deneme versiyonlarinda bu problem yok mu.?
    Zafer BAHADIR'ın anlattigi cozumu denemedim ama deneyecegim.
    Sorunumuzun iyi anlasilmasi icin bir kez daha vurgulamak istiyorum.
    kylix 3 editorunde turkce karakterler yazilabiliyor. Ancak { } ve < > gibi
    bazi karakterler
    klavyeden yazilamiyor. Ornegin < veya > isareti yazmaya calisinca kucuk I
    yazıyor.:)
    Bunlari ancak klavye duzenini degistirerek yazabiliyoruz veya kopyala
    yapistir.:)
    Kullandigim surum Redhat 9.
    Redhat 8 de de mandrake 9.1 de de ayni problem vardi..