[yerellestirme-cg] Re: Selam

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 13:52:16 EEST

    Merhaba

    > Ogrencilerime internet uzerinde kullanilmakta olan bir projenin
    > yerellestirilmesinde gorev almalari icin bir odev vermeyi dusunmekteyim.
    >
    > ancak arkadaslar konularinda cok iyi olmadiklarindan simdilik sadece
    > projenin dil dosyalari uzerinde calissinlar ilerlesinler istiyorum.
    >
    > sizden ricam uzerinde calistiginiz, bizim de gorev alabilecegimiz projeler
    > hakkinda bilgi vermenizdir.

    Linux, bir kaç noktadan, farklı grupların gözetiminde yerelleştiriliyor.
    Aşağıdaki liste size yardımcı olabilir.

    1. KDE yerelleştirme grubu (tr.i18n.kde.org): Tüm iletişim liste üzerinden
    yapılıyor. Üyelik için http://mail.kde.org/mailman/listinfo adresini
    kullanabilirsiniz. Listeye üye olduktan sonra niyetinizi gösteren bir
    e-posta göndermeniz halinde gerekli işlemler başlatılacaktır. :-)

    2. GNOME yerelleştirme grubu (web sayfası hazır değil): KDE ile benzer
    şekilde, gnome-turk@gnome.org listesi üzerinden haberleşiliyor. Üye olmak

    3. gnu-tr (Deniz daha fazla bilgi verebilir, sanırım): gnu-tr.sf.net
    adresinde bir proje sayfaları var. Üyelik bilgilerine yine aynı noktadan
    erişilebilir.

    4. OpenOffice.org yerelleştirme grubu (yeni sürümün çıkması yakın olduğu
    için çalışmalar donduruldu).

    > bunun disinda yerellestirme cg den nasil yardim alabiliriz.
    > ilginize simdiden tesekkur ederim.

    Kaç kişilik bir grubunuz var? Kişisel düşüncem, KDE'deki yardım
    belgelerini üniversiteli arkadaşların kolayca çevirebileceği yönündedir.
    Örnek olması açısından size bir kaç KDE belgesi gönderebilirim.

    Her konuda yardıma hazırız.

    Selamlar
    Görkem