[yerellestirme-cg] Selam

---------

From: Cahit CENGIZHAN (cahit@marmara.edu.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 14:13:44 EEST

    Selamlar;

    Ogrencilerime internet uzerinde kullanilmakta olan bir projenin
    yerellestirilmesinde gorev almalari icin bir odev vermeyi dusunmekteyim.

    ancak arkadaslar konularinda cok iyi olmadiklarindan simdilik sadece
    projenin dil dosyalari uzerinde calissinlar ilerlesinler istiyorum.

    sizden ricam uzerinde calistiginiz, bizim de gorev alabilecegimiz projeler
    hakkinda bilgi vermenizdir.

    bunun disinda yerellestirme cg den nasil yardim alabiliriz.
    ilginize simdiden tesekkur ederim.

    Cahit Cengizhan
    MU.AEF.BOTE.
    Marmara Web Mail hizmetidir.