[etkinlik-cg] Re: lkd yilin penguenleri odulleri dokumaninin son hali

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 17:26:25 EST

    Thu, 22 Jan 2004 00:18:14 +0200 (EET) tarihinde "R. Tolga KORKUNCKAYA"
    <tolga@mavibilgisayar.com> soyle yazdi:

    RTK> ######-> hakaret olacak galiba?
    Evek...

    RTK> "Aday ile ilgili, kufur ve hakaret icermeyen tum goruslerin
    RTK> yayinlanmasi=20 esastir." desek ve TC yasa vs atlasak daha iyi olacak
    RTK> galiba...
    Ok.

    RTK> Bu ikinci tura sadece en cok esit oyu alacak olanlarin katilacagi
    RTK> belirli degil. belirsiz olmus yani. Ya da ben oyle anliyorum.
    Iki cumleyi birlestirince biraz dusmus.

    "En cok oyu alan aday odulu kazanirken, esitlik durumunda en cok oyu esit
    olarak alan adaylarin katildigi ikinci tur oylamaya gecilir. 16 Nisan - 01
    Mayis tarihleri arasinda yapilan ikinci tur oylamada da esitligin yine
    bozulmamasi durumunda odul, ikinci turda en cok oyu esit olarak alan
    adaylar arasinda paylasilir."

    Nasil?

    RTK> (ya odulu iki turun sonunda almaya hak kazanan iki kisi cikarsa veya
    RTK> hatta==20
    RTK> uc...) En iyisi odullerin on cok oy alan kisi/kurum/projelere *esit
    RTK> oy=20 durumu haric* verilecegini bastan belirtmek... Sanirim sen
    RTK> odulun=20"kisi"ye, yani kurum veya projeye degil. bunu kastetmissin
    RTK> ama farkli bir==20 anlam daha cikiyor cumleden. Bu son cumleyi, odule
    RTK> sadece bireysel anlamda==20 aday olunabilir desek veya benzeri...
    "Bu odul kisilere verilmektedir" desek, uygun mu?

    RTK> Odullerin oldugu sayfada yani bu yazinin yayinlanacagi web sayfasinda
    RTK> her konu basliginin altina "Gecen senenin odul sahibi" konu basliginin
    RTK> hemen=20 altinda yer alirsa daha anlasilir olacaktir,
    Bunu dokumana yazmak cok gerekli degil bence, sayfa dizayni ile ilgili
    konu. Web sayfasina yerlestirirken gecen senenin odul sahibini degil
    sanirim tum eski odul sahiplerini yerlestirirler.

    RTK> Not: Doruk biliyorum epey emek harcadin, ama sunlari da eger
    RTK> uygunsa=20 duzeltirsek daha kiymetli olacak. Okuyup gecemedim...
    Daha once neredeydin bre kardes? :-)

    Tabii o kadar kisinin okuyup 'hareket - hakaret' olayini yakalayamamasi da
    eglenceli :-)

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694