[etkinlik-cg] Re: $enlik ve gonulluler

---------

From: Mert Uzbasli (mustafamert@dsl.ttnet.net.tr)
Date: Sun 25 Jan 2004 - 17:01:14 EST

    Ege Üniversitesine afiş vs. asabilirim. Yolladığınız linkten sınav tarihlerimi
    de öğrendim 13-16 mayıs arası boşmuşum:). Şenlikte de geçen senelerde olduğu
    gibi oyun turnuvası, internet cafe'deki bilgisayarlar, diğer bilgisayarlar
    (bu sefer /home dizinini uçurmam sanırım :)) ve bilimum diğer konularda
    yardımcı olabilirim.