[etkinlik-cg] Re: Fw: lkd yilin penguenleri odulleri

---------

From: Ogun OZPINAR (oguno@bos.com.tr)
Date: Thu 08 Jan 2004 - 02:00:40 EST

Merhaba,
Bir endustri grubuna verilmesine ne dersiniz?
Kastim su: Yaklasik 120 sirketi olan bir grup
ve Linux'un ilk orneklerini gormeye baslamis;
ornek almak uzere ve ilgi gosteriyor.
Tabi bu sirketleri icinde bilisim sirketleri de
var kendilerine ait ancak onlar da henuz emekliyorlar.

Yani, toplumu ve bu toplulugu isindirmak ve bugune
dek kullandiklari o **kucuk** isimli yazilim devinden
birazcik uzaklastirmak icin bunu yapmak...

Ticari kaygi yok elbette, sadece Linux uygulanabilirliginin
odulu olmasi amaci ile...

(Bu endustri grubunun ismini burada bagirmak istemiyorum,
ancak kolayca da anlasiliyor, degil mi?)

Selamlar,

Ogun.