[etkinlik-cg] Re: Yaka kartlari ve eziyet ceken koleler :)

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 19:42:01 EST

Merhaba,

Erçin EKER wrote:

>Bu kagit-karton nasil olacak onu merak ettim ben :-)

Kagit/karton yazmaktan kastim, bu yapi$kan yuzey gidericilerin kagit ya
da karton olabilir olmasi idi. Karton maliyeti arttirir tabii. Gecen
yillarda yaka kartlarimiz kagitti. Yine kagit devam edilebilir sanirim.
Kisaca etiket ebadinda bir kagit diye ozetleyeyim.

>2 kez okuyunca anlasiliyor ;-)

Sevindim. Cok arif bir insansiniz. ;)

Didem

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811