[etkinlik-cg] Re: Linux34

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 15:34:10 EST

    Selamlar,
    Seni yurekten tebrik ediyorum Erdogan Abi..
    Yanliz stand kelimesini biraz daha acmani bekliyorum..Nasil bir stand yani?.
    Direk ciddi ciddi Linux34 standi mi, yoksa herhangi bir stand icinde
    masa mi?

    Senin adina sevindigim, sasirdigim ve merak ettigim icin
    soruyorum.Istersen(yada daha net belli degilse) cevaplama :)

    Saygilar, iyi calismalar,
    Arda Cetin