[etkinlik-cg] Re: Compex konusunda -son- nokta

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 15:26:28 EST

    Selamlar,

    Saol Devrim Abi.Allah razi olsun yani :)
    Bu cumleleri soylemek icin neyi bekliyordunuz merak ediyorum?.
    Bari "daha belli degil" filan deseniz o bile yeterliydi..
    Aradan "birileri" beni yine "muhalefet" olarak gorebilir ama bu gercek...

    Neyse tekrar bu rotarli belirtme icin tesekkurler.Umarim konaklama ve
    ulasim konularinda daha hizli hareket edersiniz..

    Dipnot: Senlik 'e Istanbul'dan katilacak bir penguen olarak ulasim,
    konaklama ve senlikteki islerde yardim etmek istedigim tekrarlamama
    gerek var mi?..

    Saygilar,
    Arda Cetin