[etkinlik-cg] Fw: [dernek] Re: Qenik_Logolar=5F..?=

---------

From: Ahmet Dervis (ahmet@dervis.net)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 02:30:33 EST

Begin forwarded message:

Date: Fri, 21 Mar 2003 09:27:51 +0200 (WET)
From: burak dayioglu <dayioglu@metu.edu.tr>
To: <dernek@linux.org.tr>
Subject: [dernek] Re: =DEenik Logolar=FD..

On Fri, 21 Mar 2003, E. A. Murat EREN wrote:
> Merhabalar,
> D=3DFCn gece oturup iki logo =3DE7al=3DFD=3DFEmas=3DFD yapt=3DFDm, vakt=
im biraz k=3D
=3DFDs=3DFDtl=3DFD idi.

Merhaba,
logo1 daha sicak gorundu bana, renkleri nedeniyle... Genel cizgiyi
begendim ama asagidaki degisikliklerin iyi olabilecegini dusunuyorum:

a. URL'yi yazarken kullanilan fontu degistirelim, proportional olsun
b. Istanbul 2003'u degistirelim. Istanbul su andaki 2003 gibi kocaman
yazsin, 2003 ise Istanbul'un sag alt kosesinde uzerine bindirilmis
vaziyette dursun.
c. Soldaki pengueni birazcik daha saga cekip gorunur yapalim. Tam yarisi
gorunse diye dusunuyorum...

Ellerinize saglik, selamlar,
-bd

--=20