[etkinlik-cg] Re: t-shirt, katilim belgesi, yaka karti

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 05:13:39 EDT

Merhaba,

Tuesday, April 15, 2003, 8:57:01 AM, you wrote:

AD> Bunlari yaptirip yine satmayi mi dusunuyoruz? Eger oyle ise 50 tane
Bilgi Universitesi'ndeki toplantida konu$ulmu$tu. Oradaki toplanti
notlarina bakabilirsin.

AD> yaptirabiliriz. Aksi taktirde maliyeti sinirli butcemizde biraz problem
AD> olabilir. Ayrica gecen sene yaptirdiklarimiz biraz kucuk olmustu, bu
AD> seferkileri daha buyuk yaptiralim. T-shirt'u biz daha ucuza bulabilir
AD> miyiz acaba?
Gecen sene en buyuk olandan fazla sayida yaptirmami$tik. Bu da
sorun olmu$tu. Daha ucuz baski ve daha ucuz t-shirt, daha az kaliteyle
bence kesinlikle edinilebilir ama benim elimin uzanabildikleri bu
kadarini yapiyor. Gecen yilki baskilarin kalitesi konusunda elinde
t-shirt olanlar buraya yazarsa sevinirim. Yikandiktan sonra vs. ne
durumdalar?

AD> 1500 tane yaptirsak 500 MTLnin ustune cikiyor. Pazarlik etme sansimiz
AD> var mi? Ozel karton olanini konusmacilar icin dusunebiliriz.
Bu pazarlik edilmi$ fiyati. (Yalniz 200 gr.lik kagit olduguna dikkat,
normal A4 80gr.dir) Tabii 1500 tane icin degil 50-60 tane icin
konu$tum zira gecen yil herkese dagitmami$, sadece isteyenler icin
bastirmi$tik.

Inet-tr sirasinda InetD'den Yasemin Hanim Mecidiyekoy'de cok ucuz bir
fotokopici tavsiye etmi$ti. Bence eger yapiyorlarsa (renkli ve/veya
daha kalin kagida) oradan da fiyat alinmasinda fayda var.

AD> Dusunulmedi. Gecen yilkini kullanabiliriz.
Aslinda kartin basimi, koyulacagi po$et, ip vb.yi sormu$tum (nam-i
diger "boyunduruk").

Kolayliklar,
Didem Kamoy

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811