[etkinlik-cg] Re: t-shirt, katilim belgesi, yaka karti

---------

From: Ahmet Dervis (ahmet@dervis.net)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 01:57:01 EDT

On Mon, 14 Apr 2003 22:50:24 +0300
Didem Kamoy <dkamoy@fisek.com.tr> wrote:

> Gecen yilki gibi baski t-shirt yaptirmak icin fiyat aldim Konak'tan
> 50 adet t-shirt icin.
>
> Gecen seneki kalitede onlu arkali A4 baski bulunan beyaz t-shirt
> icin 7.5 milyon , kalitesiz t-shirt olursa 6-6.5 milyon (soz
> vermiyorlar bunu icin).
> Eger t-shirt'ler bizden olursa on arka baski icin toplam 3.5 milyon
> istiyorlar. (KDV'ler haric)
Bunlari yaptirip yine satmayi mi dusunuyoruz? Eger oyle ise 50 tane
yaptirabiliriz. Aksi taktirde maliyeti sinirli butcemizde biraz problem
olabilir. Ayrica gecen sene yaptirdiklarimiz biraz kucuk olmustu, bu
seferkileri daha buyuk yaptiralim. T-shirt'u biz daha ucuza bulabilir
miyiz acaba?

> Konak'la katilim belgesi vb. baskisi icin de konu$tum. 200 gr.lik
> kagida A4 renkli baski icin 350.000 TL + KDV fiyat verdiler. (Ozel
> baski amacli karton kagida baski icin de 1.5 milyon+KDV)
1500 tane yaptirsak 500 MTLnin ustune cikiyor. Pazarlik etme sansimiz
var mi? Ozel karton olanini konusmacilar icin dusunebiliriz.

> Bu arada, yaka kartlari icin bir cali$ma yapildi mi?
Dusunulmedi. Gecen yilkini kullanabiliriz.

Sevgiler,
Ahmet DERVIS