[envanter-cg] toplanti onerisi

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 06 Aug 2004 - 09:18:34 EEST

Arkadaslar,
Cumartesi ya da pazar gunu Ankara'da iki saatlik bir toplanti yapabilir
durumda miyiz? Fikirlerimiz buyuk olcude paralel olduguna gore,
toplantida oldukca fazla yol alabilecegimizi ve is bolumu
yapabilecegimizi dusunuyorum.

Sikayet alip almayacagimiz konusu tartismali gorunuyor; bunu toplantida
ele almak gerekecek. Benzer bicimde personel sayisi/niteligi bilgilerini
de almak ve yayinlamak konusunda da karsit fikirler var.

Firmalari faaliyet alanlarina gore siniflandirabilecek (bana gore
baslangicta kucuk) bir taksonomi olusturulmasi da toplanti gundeminde
olmali.

Bence toplantimizin gundemi asagidaki gibi olabilir:

a. Envanter'e hangi firmalari kabul edecegimize iliskin gorus alisverisi

b. Faaliyet alanlari icin bir taksonomi (siniflandirma yapisi)
olusturulmasi icin gorus alisverisi

c. Envanter'e kabul edilecek firmalardan istenecek bilgi/belgenin
belirlenmesine iliskin gorus alisverisi

d. Envanter'e kayitli firmalara iliskin sikayet vb. alip alamayacagimiza
iliskin gorus alisverisi

d. Is bolumu yapilmasi

e. Opusup koklasma ve ayrilma

Liste uyelerinden 4'u Ankara disindan, 10 kadari Ankara'li. Eger diger
liste uyeleri de onaylarsa fiziksel toplantida "karar alabiliriz";
onaylamazlarsa "gorus alisverisi"nde bulunur ve sonuclandirmayi yine bu
listeye birakiriz. Ben daha hizli hareket etmek adina toplantida karar
alabilmeyi tercih ederim; eger onaylarlarsa Ankara disindaki
arkadaslarimizin toplanti gundemi listesindeki konulardaki fikirlerini
mesaj ile iletmesinden memnun olurum.

Toplanti icin uc gun/saat secenegi urettim; oylayalim:

a. Cumartesi 10:00
b. Cumartesi 13:00
c. Pazar 13:00

Ben her ucune de uyabilirim.

selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379                            Fax: +90 312 2101120