Re: [Edergi-cg] Dergi Çalışmaları

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Thu 08 Sep 2005 - 15:10:56 EEST

Merhabalar,

Aşağıda Dosya konusu Turkuaz Linux konusunda hazırlanmış olan bazı sorular
var. Bunlara ek önerilerinizi bekliyoruz.

- Turkuaz Linux projesinde kazandiginiz deneyimler ileriki donemde
calismalariniza katkida bulundu mu?

- Turkuaz Linux'tan beri neler ile ugrastiniz?

- Ozgur yazilim dunyasinin bugun geldigi noktada yerel hedefli
dagitimlarin durumunu nasil goruyorsunuz?

- Turkiye'de bugun kamuda Pardus Linux, ozel sektorde Gelecek Linux,
cesitli irili ufakli ekipler tarafindan Boreas, Turkix gibi dagitimlar
gelistiriliyor. Onlar hakkinda dusunceleriniz neler? Onerileriniz neler
olabilir?

- Sizin aktif calistiginiz donemden bugune Linux Kullanicilari
Dernegi'nin gelisimini nasil buluyorsunuz? (sorunun ifadesi ile biraz
oynamak gerek)

- Turkuaz Linux'un Turkiye bilisim tarihindeki yeri sizce nedir?
Nasil/hangi hedeflerle yola ciktiniz?

- Genis katilimla gerceklestirilen ozgur yazilim/acik kaynak kod projelerinde
kurumsal (devlet/ozel sektor) destegi nasil degerlendiriyorsunuz?
Sizce gerekli mi?

iyi çalışmalar,
Hakan Uygun

Pts 05 Eyl 2005 16:27 tarihinde, Hakan Uygun şunları yazmıştı: