[Edergi-cg] Dergi Çalışmaları

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Mon 05 Sep 2005 - 16:27:14 EEST

Merhabalar,

hepinizin dergi çalışmaları konusunda birşeyler yapılıp yapılmadığı konusuda
merak içerisinde olduğunuzu, bizim ise bu konuda sizleri yeterince
bilgilendirmediğimizi kabul ediyor ve bunun için özür diliyorum.

Geçtiğimiz ay içerisinde dergi işlerini devralıp, yeni sayı için gerekli
çalışmalara başlamış durumdayız. Hedefimiz 1 Ekim tarihinde Penguence'nin 3.
sayısını yayınlamak.

Bu sayının dosya konusu olarak "Turkuaz Linux"u seçmiş bulunmaktayız. Turkuaz
geliştiricileriyle yapılacak ropörtaj için soru önerilerinizi bekleriz.

Ayrıca bu sayıda Novell Türkiye ile ropörtaj yapmayı planlıyoruz. Bu ropörtaj
sırasında sorulmasını istediğiniz sorular, merak ettikleriniz nelerdir? Bu
konuda da önerilerinizi bekliyoruz.

tüm soru, öneri ve desteklerinizi bekliyoruz,

Hakan Uygun