[Edergi-cg] Tasarım...

From: Kemal UZEL (kemaluzel@adainternet.net)
Date: Wed 25 May 2005 - 11:23:57 EEST

Photoshop ve corel in yaptıgını gimp yapamıyorki, gimp kullandıgım için
bunu söylüyorum, ve ayrıca beni düşündüren vektörel formatta hazırlamak
lazım dergiyi gerekmedikce raster formattan kaçınmak lazım, yoksa
baskıda problem yaşanabilir. Fikri olanlar lütfen yorumlarını yazsın.
Kullanacağım programlar lisanslı programlar ayrıca, kolay gelsin herkese...