Re: [Edergi-cg] Penguence - Platform windows :)

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Mon 14 Mar 2005 - 22:58:10 EET

Merhaba Selen Hanim,

Selen Uguroglu wrote:

> Tabi, organize ederim, hazırda olan contactları iletirsiniz sanırım.
> Afişi de hazırlayabilirim.

Anla$ilan afi$ olayi daha genel bir ihtiyac haline geliyor. Hem
e-derginin, hem $enligin yakin zamanda afi$e ihtiyaci var. $u aralar
duraklami$ olabilir ama, seminer-cg'nin de duzenli seminerlerinin
afi$lerinin asilmasina ihtiyaci oluyor. Bu baglamda afis dagitimiyla
genel olarak ilgilenmek daha iyi olacak gibi.

Erhan'a yazdigim mesajda da belirttigim gibi, elimizde gecen yil $enlik
afi$i asmi$ olanlarin bir listesi var. Ayrica web sitemizden doldurulan
gonullu formlarinda da "afi$ asabilirim" secenegini i$aretlemi$ afi$
asabilecek yeni isimlerin de bir listesi var. ($imdiye kadarki her turlu
afi$ asma i$ini etkinlik-cg organize ettigi icin boyle bir liste var
elimizde).

Onumuzdeki iki hafta icinde muhtemelen $enlik afi$lerimiz hazir olacak.
Bunlari, gecen yilki gibi Istanbul ve Ankara'da bir iki ana merkeze
birakacagiz. O $ehirlerdeki afi$asiciba$i penguenler gidip oradan
alabilecekler. Dolayisiyla bu $ehirlerdekileri bu merkezlere
yonlendirmemiz gerekecek. Ayrica, bu iki $ehir di$indaki
afi$asiciba$larimizla da birebir yazi$ip, bu yil afi$ asip
asamayacaklarini sormak ve eger asacaklarsa nerede (ozellikle Istanbul
ve Ankara di$indakilerden adres isteyerek) kacar adet asabileceklerinin
bilgisini toplamak gerekiyor.

Bu yazi$ma i$ini yurutebilecek ve "isim / adres / kargo icin telefon /
kac adet" $eklinde bir liste (envanter) hazirlayacak bir penguene
ihtiyacimiz var. Size de $apkadan bu cikti kisaca. :) Buna tamam midir?

Tamam ise, gecen yilki afi$ icin yazi$malari yapan ki$i olarak
yazi$malarimizdan bir kismini size ornek te$kil etmesi icin yollayabilirim.

Bu yazi$malar sonunda afi$asiciba$lari listemiz hem update olmu$ olacak
hem de yurt capindaki bircok penguen ile de yeniden ileti$im halinde
olacagiz.

Bu update olmu$ listeyi ileride lkd'nin e-dergi gibi ce$itli afi$leri
icin kullanabiliriz.

(Bu mesaji, hem $enlik cali$malarinin konu$uldugu etkinlik-cg'ye, hem de
thread'in ba$ladigi edergi-cg listesine yolluyorum. Iki kere alanlardan
ozur dilerim)

Didem