Re: [Edergi-cg] Penguence - Platform windows :)

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 20:25:43 EET

Bence bu nedenle en önemli şeylerden birisi, derginin e-posta ile abone
olunur hale gelmesi. Çıkınca e-postasına geleceğini bilsin insanlar,
abone olsunlar, abonelerin hem sayısını bilelim, hem insanların
demografiklerini çıkaralım, beğenilme oranını falan anketlerle ölçelim,
bir interaktif sinerji yaratalım (amma yabancı terim oldu)...

Özer Tayiz.