Re: [Edergi-cg] Penguence - Platform windows :)

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 12 Mar 2005 - 12:00:03 EET

PDF'in bu tür taklalar atabilen özellikleri bildiğim kadarı ile,
yalnızca Adobe Acrobat tarafından yaratılabiliyor. OpenOffice, Scribus
gibi programlar, sanırım bu tür online interaktif özellikleri
desteklemiyor, materyalin basılacığını varsayıyor. Ben daha
OpenOffice'de bir URL'yi canlı bağlantı olarak (live link) oluşturamadım
PDF export ederken.

Özer.