Re: [Edergi-cg] Penguence - Platform windows :)

From: yamba (yambaxx@gmail.com)
Date: Sat 12 Mar 2005 - 10:54:07 EET

Selamlar,
    Yanlış hatırlamıyorsam .pdf formatındaki dosyalara link -form
ekleniyormu bilmiyorum- eklenebiliyordu.
Dergide,kapaktan sonraki ilk sayfaya üyelikle ilgili bir link yada bir
form eklense,"Üye olursanız dergi size postalanır" gibi, bu okuyucu
tarafından doldurulup gönderilse hem üye sayısı ortaya çıkar hem
üyelerin nitelikleri,
tabi bu benim fikrim dergiyi hazırlayan arkadaşlar daha iyi bilir...

    Saygılarımla Sertan Arslan