Re: [Edergi-cg] Penguence - Platform windows :)

From: Ali Ulvi Tunç (ali.ulvi@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 21:03:23 EET

Bence derginin dosya boyutu nedeniyle sorun teskil edebilir ( sadece bir
ihtimal, eger sadece derginin yeni sayisi cikti diyeceksek sorun olmaz
gibi :) ). Dergiye erisimde uyelik sistemi / sadece ad soyad
sorulmasi ( birbirinden fakli kisi sayisi bilgisi icin ) / eger ilgili
sayiyi daha once gormediyse belirtilen linke tiklamasi ricasi vb. gibi
zorlamadan - gonulluluge kadar secenek sunabiliriz. Ancak butun bunlarin
yaninda Erhan'in bahsettigi gibi bizim disimizdaki dagitim kanallarinin
(http://www.inndir.com/program.php?id=26058 gibi )dergiyi kac kisiye
ulastigini takibi konusunda yorum yok.