Re: [Edergi-cg] Penguence - Platform windows :)

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 20:22:00 EET

Merhaba,

Evet, dergi hazır olduktan sonra bir yazı hazırlayabilirim. Yazım hatası
sorun değil Erdinç, Başbakanlığa falan pek niyetim de yok ya, yine de
iyi dileklerin için teşekkürler. ;)

Erdinç, öte yandan asıl dikkatimi çeken, Ukrayna'dan bu eposta listesine
katılabiliyorken, basınla ilişkiler için duyuruma yanıt verememiş olman.
Birçok yazı yazmış, basınla, medyayla ilişkili biri olarak,
katılabilirsen, sevinirim.

Ukrayna'da "vücut boyama festivali" ve "Modeller günü" gibi ilginç
faaliyetler oluyormuş, bakarsın ziyaretine gelebilirim... ;)

http://bride.ru/ph/htcgi/tours/welcomtoodessa.html

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.