[Edergi-cg] EDergi - isim

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 17 Jan 2005 - 17:13:30 EET

merhabalar arkadaslar..

EDergi icin daha once dile getirdigim uzere bir isme ihtiyacimiz var.
Onerilerinizi bekliyoruz.

Ben bi iki sacmalayayim, belki bir iki oneri gelir:)

Penguence -
Linux-D
LKDergi
Linux-XL ( Gundemdisi XL:) )
AcikDergi - (himm...Acik Radyonun zaten boyle bir dergisi var olmaz.)
GundemLinux (cok siyasi durdu...:))

Linux Tefrikasi (Ziya paşa aklima geldi birden:))

Oneri yapin arkadaslar bakin bana kalirsa resmen sacmalamak zorunda kaliyorum.
Gelin bu derginin isim babasi siz olun! (Guzel slogan)