[Edergi-cg] Re: Edergi-cg Toplu Mesajı, Sayı 4, Konu 27

From: | Furkan | (furkan@inigram.com)
Date: Sat 26 Feb 2005 - 10:19:08 EET

Merhaba konu çeviriden açılmışken elimde 2 adet linux belgeseli var divx
formatında. yanlız belgeseller ingilizce. bu 2 adet linux belgeseline alt
yazı hazırlayabilecek biri varmı acaba. belki bu sayıya yetişmez ama
önümüzdeki sayıya hediye olacak linux belgesel filmini verebiliriz. :)

iyi çalışmlalar

Message: 2