Re: [Edergi-cg] Ceviri ekibi

From: cihat (cihat22000@yahoo.com)
Date: Fri 25 Feb 2005 - 14:48:04 EET

Merhaba,
Metinleri iletiye attach edip gönderebilirsiniz.
İyi çalışmalar.
Cihat

Erhan Ekici <erhan@uzem.itu.edu.tr> wrote:
Merhabalar...

Quoting cihat taÿfffffecÿfffffdoÿfffff0lu :

> Ben mimarım, ama on yıldan beri çeviri yapıyorum. Şu anda da Linus
> Torvalds'ın otobiyografisini ve Linux'un yaşama geçiş öyküsünü çeviriyorum.
> Kitap Nisan ayında Bilgi Yayınları'ndan çıkacak. Dergi için çeviri
> yapabilirim.

ilginiz icin tesekkurler. Ceviri grubumuz 3-5 kisilik bir grup olacak.
Cok kalabalik olmasi gerekmiyor. Her sayida en fazla 2-3 yazi-makale cevrilecek.
2. sayi icin elimizde teknik bir yazi var cevrilmeyi bekleyen. Bunu size
iletecegim.?

Bir de edergi-ceviri adli bir liste olacak. Bu listeye cevirilerde yeralacak
edergi ceviri ekibi uye olacak. ceviri calismalarini oradan yurutecegiz.

Liste ile ilgili ayrica bir eposta atacagim. ilk ceviri metninide Cihat'a
ulastiracagim.