[Edergi-cg] Fwd: Re: ceviri almancadan

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Fri 25 Feb 2005 - 16:26:59 EET

Merhabalar...

Quoting "\"Levent Öztürk\"" <leventozturk@gmx.de>:

> Iyi günler
> Ben Levent Öztürk almanyadan.
> Almancadan bir makalenin cevrilmesini istiyorsaniz size yardimci
> olabilirim.
>
> Almanyada bilgisayar mühendisligi okuyorum.
> Size yardimci olabilecegimi düsünüyorum.

ilginize tesekkurler. Almanca'dan ceviri yapabilecek birilerinin olmasi cok
guzel. edergi-ceviri grubuna sizi ekliyorum. 1 hafta icinde ceviri calismalari
ile ilgili sizlere ayrintili bir eposta atacagim.

Bizim almanca siteleri talip etme olanagimiz bir zayif. Bu sebeple eger siz
almanca sitelerden dergilerden linux,acik kaynak vb. guzel makaleler gorurseniz
bizimle paylasmanizi rica edecegim.

tekrar tesekkurler:)