Re: [Edergi-cg] Penguence - PR3 - Genelyus - Raporyus

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 08:22:04 EET

Merhabalar...

Quoting Arda Çetin <arda@linux-sevenler.org>:

> Bu konuda yardimci olabilirim. Fakat acikcasi Gezgin Penguen'in nereyi, nasil
> ve neden gezmis oldugunu anlamadim :-)
> Yani bu kosenin amaci nedir bilirsem, daha iyi olur.

1.sayidaki bolum cok yetersiz ve aceleyle karalanmis bir sayfa bu yuzden ornek
teskil ettigi soylenemez. Bu sayfada baslangic - orta - ve ileri (goreceli
kavramlalar ama) olmak uzere her seviye icin ilginc, faydali olabilecek site
tanitimlari. Diyelim slashdot da ilginc bir haber/yorum thread i var. Bunu
paylasabilirsin. Yani kapsami aslinda birazda orayi cekip cevirecek kisiye
bagli.

Tek istedigimiz gorevin surekkliligi ve 'hobi' olarak algilanmamasi. Ayrica bu
bolum icin 2-3 sayfa ayrilacak. Bu sayfalarin Mart ayinin ilk haftasi teslim
edilmesi gerekiyor.

Eger tamam diyorsan adini sayi taslagina ekleyecegim.

tesekkurler:)