[Edergi-cg] 2.Dergi icin Gimp yazisi

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 12:56:20 EET

Bende biraz calisma yapayim dedim bir yazi yazdim Gimp hakkinda ... Ama
resimlerine içerisine yerleştirmedim.daha dogru kullandıgım
openoffice birsey vardı benim istedigim yere değil de sanki kendi
istedigi yere koyuyordu yerler tutmayin ca bende resmileri eklemedim ...
Fakat zip arsivi icine koyarak upload ettm yaziya
www.geocteis.com/uyarertalat/gimp.pdf adresinden ulasabilirsiniz resimlerede
www.geocities.com/uyarertalat/gimp.zip adresinden ulasabilirsiniz. Efendim
eger kisa omus diyorsaniz bir yazi daha yazabilirim Kolay Gelsin Herkese