Re: [Edergi-cg] 1. Sayi ve birkac duzeltme...

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 11:13:39 EET

Merhabalar...

Quoting Ozer Tayiz <info@teknobilge.com>:

> Dağıtımlar konusunda, yenilikleri, Distrowach'dan takip edip, kısa
> haberler haline getirebilirim.

Her sayida 2-3 sayfa kisa kisa dagitim haberleri cok ideal olur. Hangi dagitimin
yenisurumu, hangi ozellikleri ile cikacak, son gelismeler falan. Ne zamandir bu
isi yapabilecek biri gerekiyordu. Bu isiyapabilecegini soylemen bizi cok
sevindirdi.

2.sayi taslagina dagitim haberleri bolumu ekleyip, sorumlu olarak adini
yaziyorum:)

tesekkurler,