RE: [Edergi-cg] Pengunece PDF beta meta

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Sat 05 Feb 2005 - 18:38:13 EET

pardon abi yanlis yaziyorum su siralar yeni klavyeme alismadim bir tulude
reim den kasit resimdi :)
bolumlendirme ise yazilim magazin distro gibi olabli bence kutu icinde ben
bir tasarimyapmistim seninkisi kadar guzel olmasada
www.geocities.com/uyarertalat/magazin.pdf belki sana fikir verebilir kutu
konusunda