Re: [Edergi-cg] Penguence PDF beta meta

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 05 Feb 2005 - 20:19:38 EET

Merhabalar...

Walla ben son derece beğendim. Benim kafamdakinden kat kat daha görsel
ve renkli olmuş. Ben henüz küçük ve abonesi az bir dergiyken, çok daha
sade bir şey düşünüyordum, kapaksız mapaksız mesela... (Görsel şeylere
hassasiyetim düşüktür, bunu dikkate alınız. Giyimime veya
karşımdakinin-yanımdakinin görünüşüne önem vermem mesela...)

Şimdi bunu bastırınca renkli bastırmak lazım. Birim maliyet artacak
demektir kapak dışında hiç değilse tek renk falan kullansak?...

PDF elimde bir dolanayım bakayım renkli baskı/fotokopi kaça çıkıyor bu
dergi.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.