[Edergi-cg] RE: Edergi-cg Toplu Mesajý, Sayý 4, Konu 4

From: Baris KÖMÜRCÜ (bkomurcu@hotmail.com)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 17:18:28 EET

Deðerli arkadaþlar bu maiilein bir kýsmýnda tükçe karkter sorunu yaþýyorum acaa benim homaildemi sorun var yoksa bu serverdamý? SAYGILARIMLA  ÝÝ ÇALIÞMALAR...

Haber,Bilgi,Karikatörler v.s.Gurubumuza Ücretsiz Kayýt Olmak Ýçin ya http://members.lycos.co.uk/sanaldostu/main.php?mod=0.0.1.4.c ya da http://www.sanaldostu.online.tr.tc Web Adresine Kayýt Olmanýz Gerek. Çýkmak Ýçinde bkomurcu@hotmail.com mail adresine subject i ve içeriði boþ bir mail gönderiniz ÝYÝ ÇALIÞMALAR.. Barýþ KÖMÜRCÜ  ICQ:79142407 Mail :bkomurcu@hotmail.com Web Home: http://www.sanaldostu.online.tr.tc