Re: [Edergi-cg] 2.sayi hazirliklari

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 10:46:27 EET

Selam,

Doruk Fisek yazmış:

>Ben de kesinlikle katiliyorum. Derginin PDF olarak mutlaka var olmasi
>gerekiyor. Internetten oku(ya)mayanlara kisisel cabalarimizla bastirip
>iletme sansimiz olacak. Gecmise yonelik arsiv olacak.

en başta, insanlara "dergi" okudukları hissini vermiş olacak. isteyen eski sayılarını biriktirecek, isteyen kağıda basıp tatile giderken çantasına koyacak.

>dergi cok daha oncelikli olmali diye dusunuyorum.
>
>Ornegin ilk sayinin PDF'si olsa, bir kopyasini basip su anda bulundugumuz
>Akademik Bilisim 2005 Konferansi'nda yer alan dernek standinda
>ziyaretcilere sunabilirdik.

ne iyi reklam olurdu:)

>PDF'si icin tek eksik, yazilarin A4 halde mizanpajinin yapilmasi midir?

temelde, evet. yazıları a4e çevirip belirli bir şablona oturtmak lazım.
bu arada sayfa düzeninin de yapılması gerekli bir şekilde. yani hangi
yazı hangi sayfada duracak gibi. zaman kalırsa bir de kapak ve
içindekiler hiç fena olmazdı mesela.